Однією з неодмінних умов успішності дитини в школі є розвиток мовлення, комунікативних навичок. Така допомога дошкільнятам може полягати, наприклад, в організації гри-театралізації, театралізованої діяльності, що сприяє розвитку мовлення, емоційно-вольової сфери, комунікативних навичок і розвитку дитини в цілому.
Так,в молодшій групі теж впроваджується театралізована діяльність,де діти обігрують різні ролі в іграх "У ведмедя у бору","Сова і миші","Хитра лисиця і т.д.,також відбулась постановка українських народних казочок "Теремок","Рукавичка".
Програмовий зміст: продовжити знайомити дітей з українськими народними казками; вчити дітей впізнавати казкового героя за загадкою;вчити запам’ятовувати і вимовляти слова казки відповідно до обраної ролі ;розширити та поповнити знання дітей про побут української родини; частково ознайомити з інтер’єром оселі та облаштуванням подвір’я;створювати атмосферу творчості,що сприяє соціально – емоційному розвитку дітей, формувати уявлення про красу вчинків та взаємин; розвивати творчі здібності в елементарній театралізованій діяльності;виховувати позитивне ставлення до виконання ролей.
Немає коментарів:
Дописати коментар