Translate

Рекомендації щодо прогулянки

 «ЯК ЦІКАВО ТА З КОРИСТЮ ПІДГОТУВАТИ І ПРОВЕСТИ ПРОГУЛЯНКУ" / Ділимося досвідом організації прогулянки в ВаськовецькомуЗДО /

- Що діти найбільше люблять у дитячому садку? Звісно ж, прогулянку! На прогулянці можна зробити багато цікавого — побігати, погойдатися на гойдалках, покататися на велосипеді, полити квіти на клумбі, поспостерігати за комахами у траві, помилуватися хмарками в небі...
- А, якщо, це зимова погулянка ?
Вихователь добре знає, що для дітей прогулянка у будь яку пору року ❄️🌸🌞 🍂 — це час розваг, активних рухів, радості спілкування й пізнання.
🙂 Для педагага — це пора творчих активних дій, реалізації цікавих для малюків пізнавально-розважальних завдань. Які необхідно підготувати і продумати, аби звичайна прогулянка стала для дітей Ц І К А В О Ю П О Д І Є Ю
👉 Що слід врахувати???
📌 Насамперед продумати, що очікують діти від прогулянки і чого ви хотіли б їх навчити, які риси виховати, які здібності розвинути.
📌 Прогулянка — оптимальний час для всебічного гармонійного розвитку дітей, створення в них радісного настрою, виховання базових якостей
особистості, розвитку пізнавального інтересу.
📌 Особливу увагу слід приділити руховому режиму. Діти люблять самостійну рухову активність.
📌 Щоб активізувати пізнавальний інтерес дошкільників, систематично проводяться різноманітні спостереження. І не біда, якщо ви спланували спостереження за тінню, а сонце щільно затулили хмари. Орієнтуйтеся на ситуацію і творчо використовуйте можливості, надані природою і найближчим
оточенням. Дайте дітям уявлення про живу й неживу природу, професії батьків та розуміння важливості праці інших дорослих, навчіть їх дотримуватися правил дорожнього руху та безпечної поведінки.
📌 Спостерігайте за сезонними змінами в природі, працею дорослих, транспортом тощо.
📌 Змістове наповнення прогулянки змінюйте з огляду на інтереси дітей групи, попередню діяльність, мету.
🙂😀☺️ І, найголовніше, для найбільш зацікавлених розумників влаштуйте дослідницьку лабораторію і досліджуйте все, що їх оточує. Задовольняйте їхній допитливий розум щоденними відкриттями: чим харчуються птахи взимку; чому пісок сиплеться, а вода ллється, або замерзає; куди поспішають мурахи; як бджоли знаходять дорогу до свого вулика; де ховаються у зимку хробачки, метелики та мурахи???
📌 Проводьте постійно нескладні досліди зі снігом, водою, сухим та мокрим піском, веселкою, випаровуванням води
тощо.
📌 Не забувайте під час ігор і розваг про розвиток інтелекту. Формуйте елементарні математичні уявлення, навчайте орієнтуватися у просторі, розвивайте образне і логічне мислення, граючи з дітьми в ігри-стратегії, різні
дидактичні ігри тощо.
📌 Сюрпризні моменти — це неочікувані веселі включення, які завжди викликають у дітей шквал емоцій. Неочікуваний сюрприз створює ситуацію новизни, піднесений настрій. Сюрпризні моменти активізують діяльність дітей як під час занять, так і у повсякденному житті, зокрема під час підготовки до прогулянки.
🙂 🙂 🙂 ДОШКІЛЬНИКАМ ЦІКАВО ВСЕ, ОКРІМ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ !!!
👉 Отож, колеги, творчий підхід до підготовки й проведення повсякденної прогулянки перетворює її на яскраву подію дня, позитивно впливає на морально-емоційне благополуччя і розвиток дитини. А вихователь упевнюється у своїх
професійних здібностях і отримує задоволення від належно виконаної справи ! 🫶🤲👏
Далі буде.....

Немає коментарів:

Дописати коментар